World News Media

See also World Newspapers & Newspapers.com

 

 

Asia

 
     
Afghan PA (Afghanistan) Pyongyang Sq. Based in Beijing (N Korea & S. Korea)
  Afghan News Net (Afghanistan) Nabou News N. Korea & South Korea)
Afghanistan.org (Afghanistan) Pakistan Dawn (Pakistan)
Afghan Online Press (Afghanistan)
Pakistan News (Pakistan)
  Armenian Press (Armenia) Friday Times (Pakistan)
New Nation (Bangladesh) Post Courier (Papua N Guinea)
Bhutan News Online (Bhutan)
The Sunstar (Philipines)
Eurasianet (Central Asia) The Manila Times (Philipines)
Xinhua News (China) Cebu Daily News (Philipines)
Asia Times (Hong Kong)
Straits Times (Singapore)
The Statesman (India)
  Fronline (India) Digital Chosun Ilbao (S. Korea)
The Tribune (India) Yonhap News Agency (S. Korea)
  The Asian Age (India) Taipei Times (Taiwan)
Bihar Times (India) Taiwan Headline News (Taiwan)
  Press Trust of India (India) Central News Agency (Taiwan)
The Jakarta Post (Indonesia)
The Nation (Thailand)
  Tempo Independent Daily, Jakarta (Indonesia) The Bangkok Post (Thailand)
  Antara (Indonesia) Vietnam News Agcy.(Vietnam)
  Acheh Eye (News on the conflict in Acheh) 1
  Akahata (Japan) Japanese Communist Party  
Asahi Shimbun (Japan)  
Japan Times Online (Japan)  
  Mainichi (Japan)  
Kyodo News Agcy.(Japan)  
  Japan Today (Japan)  
Kashmir Observer (Kashmir)  
Kashmir Times (Kashmir)  
  IWPR (Central Asia)  
Times of Central Asia (Kazakstan)  
Lao News (Net)  
Malaysia Kini (Malaysia)  
National News Acy.(Malaysia)  
The Star (Malaysia)  
Myanmar Times (Myanmar)  
New Light of Myanmar (Myanmar)  
Nepal News (Nepal)  
KCNA (North Korea)  
d d

     
  Middle East  
     
  Al Ahram (Egypt) Gulf Times (Qatar)
Egypt Daily News (Egypt) Al Jazeera (Qatar)
IRNA newswire (Iran) Arab News Pro-government Daily (Saudi Arabia)
IRIB Iran
Syria Times (Syria)
EIN News Iraq (Iraq/Netherlands) Kaleej Times (U.A.E.)
      Haaretz Liberal daily of Tel Aviv (Israel)   Gulf News.com (U.A.E.)
  Jewish Telegraphic Agency (Israel) Islam Online (US/International)
Jerusalem Post Extreme right wing daily (Israel/ Palestine)  Yemen Times (Yemen)
  Israeli Indymedia (Israel) Yemen News Agency (Yemen)
  Country Watch Israel (Israel) Middle East Times
Jordan Daily (Jordan) 1
Arabia.com (Jordan) 1
Kurdish Media (Kurdistan) 1
Daily Star (Lebanon) 1
  Naharnet (Lebanon) 1
  Al Bawaba (Middle East/UK) 1
  Arabic News.com (Middle East) 1
Palestine Chronicle (Palestine) 1
Bethlehem News (Palestine) 11
  Al Bawaba Palestine (Palestine) 1
Jerusalem Media & Communcation Center (Palestine) 1
The Peninsular (Qatar) 1
  1

     
    Europe  
   
Austria Today (Austria) Interfax News Agency Pro-government News Agency (Russia)
BelTA Agency (Belarus) B92 (Serbia)
Belgium News (Belgium)
Tanjug (Serbia)
Sofia Echo (Bulgaria) Scotsman, The Owned by the Barclay Brothers (Scotland)
  Committee For Peace in Chechnya (Chechnya) News Agency of the Slovak Republic (Slovakia)
  The Chechen Press (Chechnya) Official News Agency Slovenian Press Agency (Slovenia)
  The Chechen Times (Chechnya) Radio Sweden Int. (Sweden)
  The Prague Watchdog (Human Rights in Chechnya) Swiss Info (Switzerland)
  Kavkaz Center (Chechnya from Islamic perspective) The Economist Owned by Pearson (UK)
Croatia Info Center (Croatia)    
Cyprus News (Cyprus) Guardian World News Ownded by The Guardian Media Grp.(UK)
Cyprus News Agency (Cyprus)
London Evening Standard Owned by the Daily Mail (UK)
Prague Post (Czech Republic)  Financial Times Owned by Pearson (UK)
CTK News Agency (Czech Republic) 
BBC News Public Broadcaster / Government appointed Board (UK)
Copenhagen Post (Denmark) The Times Murdoch's News Corp (UK)*
The Baltic Times (Estonia)   The Telegraph Owned by Conrad Black's Holinger Inc. (UK)*
Reuters World News (Eu/Int) The Independent (UK)
Agence. French Press (France) 1
Toqueville Connection (France) 1
Le Monde Diplomatique (France) 1
Int. Herald Tribune Owned by NY Times (France/US) 1
German News (Germany) 1
Deutsche Welle (Germany) 1
Frankfurter Allgemeine (Germany) 1
Athens News Agency (Greece) 1
Budapest Sun (Hungary) 1
  Hina News Line (Hungary) 11
The Irish Independent (Ireland) 1
Italy-News (Italy) 1
  AGI News Agency (Italy) 1
  ELTA (Lithuania) 1
  Macedonia Press Agency (Macedonia) 1
Norway Post (Norway) 1
Medifax (Romania) 1
Tass ITAR (Russia) 1
Pravda (Russia) 1
1
  Oceania  
     
Sydney Morning Herald (Australia) 1
  Australian Associated Press (Australia) 1

The Age (Australia) 1
Evening Post (New Zealand) 1

 

News Room (News Zealand) 1
N Zealand Herald (New Zealand) 1
Fiji Live (Fiji) 1
Samoa Observer (Samoa) 1
   

 
   
  Americas  
     
Buenos Aires Herald (Argentina) CNN 'World' News AOL Time Warner (US)
Business Americas (Americas)
  Bolivia Times (Bolivia) ABC News 'off the wire' (US)
Brazil (Brazil)
The Globe & Mail (Canada) USA Today Owned by Gannet (US)
CBC News (Canada) The Boston Globe Owned by the New York Times (US)
Santiago Times (Chile)

Alert Net (Reuters) (US)

Bogota Daily (Colombia) Venezuela News (Venezuela)
The Tico Times (Costa Rica) 1
Granma Internacional (Cuba) 1
Guatemala Post (Guatemala) 1
Honduras This Week (Honduras) 1
Dom. Rep. News (Dominican Rep) 1
Guyana Chronicle (Guyana) 1
Jamaica Observer (Jamaica) 1
  Prensa Latina (Latin America) 1
The Herald (Mexico) 1
  Peru News from Yahoo (Peru) 1
South Atlantic News Agency (South Atlantic) 1
Yerbemate (Uruguay) 1
Los Angeles Times (US) 1
Chicago Tribune (US) 1
New York Times (US) * 1
 

   
  Africa  
     
Africa Online (Africa) News 24 (South Africa)
AllAfrica.com (Africa)
Swaziland Times (Swaziland)
Botswana Gazette (Botswana) The Times of Zambia (Zambia)
Egyptian Daily News (Egypt) The Daily News (Zimbabwe)
The Addis Tribune (Ethiopia)
The Monitor (Uganda)
The Kenya Times (Kenya) The New Vision (Uganda)
Daily Nation (Kenya) 1
The Kenya Daily (Kenya) 1
The Perspective (Liberia) 1
Jana (Libya) 1
The Namibia (Namibia) 1
Nigeria Daily (Nigeria) 1
The Guardian (Nigeria) 1
Rawanda Info Exchange (Rawanda) 1
Sierra Leone News (Sierra Leone) 1
Sudan Tribune 1
Hiiraan (Somalia) 1
Independent Online (S Africa) 1
The Mail & Guardian (South Africa) 111
 
 
This site is maintained and updated by R W M Lim, Editor, News Alternative. Loacation: Nagoya, JAPAN
Contact: rwmlim@yahoo.com